← Zpět na všechny články blogu

Koho oslovit na tvorbu webu? S agenturou získáte rovnou celý tým specialistů

Iveta Zlatníčková
Iveta Zlatníčková Aktualizováno 25. 4. 2025 – 5 min. čtení
Blog

Webové stránky jsou základní stavební kámen vašeho byznysu. Ať už prodáváte produkt, služby nebo budujete značku – bez vlastního webu to dnes jednoduše nejde.

Lidé hledají – a pokud chcete, aby našli právě vás, fakticky nestačí vytvořit webovky ve free builderu. Jenže komu svěřit takovou zodpovědnost, jako je tvorba nového webu? Agentuře, nebo freelancerovi? Pojďme to věčné dilema rozseknout jednou provždy.

Jak agentura, tak zkušený freelancer, každý má co nabídnout. V dnešním článku se nejprve podíváme, jaké vypadá spolupráce s agenturou. Ke spolupráci jsme si přizvali jednu velmi úspěšnou – agenturu maveb.

Freelo - Nástroj na řízení úkolů a projektů

Přidej se, pozvi svůj tým a klienty, rozděl práci a sleduj, jak se úkoly dají do pohybu.

Webové stránky: Vaše výloha v online světě

Představte si web jako výlohu vašeho obchodu. Aby fungovala, musí být atraktivní pro vaši cílovou skupinu. A co víc – váš „obchod“ musí stát na správné ulici.

Jinými slovy: Design, obsah a strategie spolu musí perfektně ladit. A k tomu už potřebujete profíka na SEO, copywriting a další online strategie.

VPS Centrum

Vyzkoušejte zdarma naši aplikaci pro správu serveru a domén. Budete si připadat jako zkušený administrátor.

Co tvoří pevné základy webu?

Každý funkční web stojí na třech základních stavebních prvcích:

  1. Značka: Vaše logo, barvy a typografie nejsou jen vizuální ozdobou. Jsou základem pro to, aby byl váš web snadno zapamatovatelný a rozeznatelný od konkurence.
  2. Tonalita: Každé slovo na webu nese váš příběh. Texty, které vystihují vaše hodnoty a mluví přímo k vašim zákazníkům, jsou základním kamenem dobré komunikace.
  3. Obsah: Fotky, videa a texty jsou srdcem vašeho webu. Přitahují pozornost, inspirují a pomáhají plnit cíle.

Jak vypadá spolupráce s agenturou při tvorbě webu

S každou agenturou je to samozřejmě jinak. Kvalitní agentury obvykle začínají spolupráci tím, že chtějí své klienty důkladně poznat.

Ujasnit si především:

  • Klientovy představy o designu, tone of voice a očekávání, která od webu má.
  • Kdo je cílová skupina a jak se chová v online prostředí.

U nás v agentuře maveb, vždy než se pustíme do samotného návrhu webu, ať už jde o e-shop, nebo prezentační stránky, potřebujeme důkladně poznat vás, vaše cíle a především vaše zákazníky.

Marek Kotrouš –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Co-Founder, Creative Team Manager

Aby web splnil všechny cíle do posledního puntíku, je důležité připravit ke každému novému projektu analýzu klíčových slov. Ta pomáhá zjistit, jakou strukturu by měl mít obsah, aby oslovil správnou cílovou skupinu ve správný čas.

Všechny tyto kroky jsou základním stavebním kamenem pro webové stránky, které nakonec nejen skvěle vypadají, ale hlavně přinášejí výsledky.

Na přípravě stavebních prvků se v agentuře podílí celý tým odborníků s bohatými zkušenostmi. Nestane se tedy, že by celý web vytvářel jen jeden člověk. Společně proměňujeme nápady ve funkční řešení, která posunou váš byznys zase o krok dál.

Marek Kotrouš –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Co-Founder, Creative Team Manager

Spuštění webových stránek = začátek dlouhodobé spolupráce

Spuštění webu je důležitý milník, ale rozhodně ne konečná. Pokud má vše fungovat, jak má a web má plnit cíle dlouhodobě, bez řádné správy se neobejde. Ale není potřeba se bát, každá kvalitní agentura by měla svým klientům správu zajistit automaticky. Klienti pak mohou svou energii využít tam, kde je skutečně potřeba.

V agentuře klienty vždy učíme, že web je živý organismus – pokud má plnit své cíle, je potřeba o něj pečovat a neustále ho rozvíjet. To si ale dobrá agentura vezme pod svá křídla, abyste vy nemuseli.

Marek Kotrouš –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Co-Founder, Creative Team Manager

Jak se starat o web, aby byl pořád funkční a atraktivní?

  1. Pravidelná údržba: Aby váš web fungoval bez zádrhelů, je potřeba zajišťovat jeho aktualizace a bezpečnost. Bez toho by mohl být náchylný k problémům nebo ztrátě dat.
  2. Zajímavý obsah: Publikování nového obsahu (článků, fotek, videí, ale i marketingových kampaní) je klíčem k udržení pozornosti vašich zákazníků. Atraktivní a relevantní obsah dělá web nejen zajímavějším, ale také užitečnějším.
  3. Optimalizace pro vyhledávače (SEO): Web, který roste, potřebuje být vidět. Kontinuální optimalizace pro vyhledávače pomáhá získávat lepší pozice ve vyhledávačích a přitahovat tak více relevantních návštěvníků.
  4. Hledání nových příležitostí: Technologie i potřeby zákazníků se mění. Je dobré pravidelně hledat způsoby, jak web vylepšit – ať už jde o funkčnost, design, nebo obsah.

Jaké jsou výhody agentury při tvorbě nového webu?

Spoluprací s námi, s mavebáky, získáte nejen web, ale celý tým specialistů, kteří se postarají, aby vaše stránky bodovaly dlouhodobě. Na rozdíl od jednotlivce vám agentura nabídne širší záběr – od strategie přes technické řešení až po obsah a propagaci.

Marek Kotrouš –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Co-Founder, Creative Team Manager

Díky zkušenostem s různými projekty dokáže agentura navrhnout, co funguje, a zároveň vám zajistí kompletní podporu, abyste na to nikdy nebyli sami. Protože dobrý web není jen hezký design, ale chytrá investice, která vám přinese výsledky.

A v neposlední řadě, díky rozdělení práce mezi více odborníků získá web komplexní péči – od strategie až po design a technické řešení.

V dalším dílu se podíváme na tvorbu webu z opačné perspektivy. Jaké výhody může přinést spolupráce s freelancerem? O tom už brzy – nalaďte si nás i příště. 😉

Zůstaňte s námi v kontaktu

Jednou za měsíc posíláme souhrn novinek. Nemusíte se bát, spamovat vás nebudeme a odhlásit se můžete kdykoliv...

Karel Dytrych
Tým Váš Hosting
Vyzkoušejte náš trial na týden zdarma

Garance 14denní záruky vrácení peněz

Vyzkoušejte server na týden zdarma

Vyzkoušet server