Blog

Zákaznická péče není nutné zlo. Ale další místo, které přináší profit, říká Mário Roženský
Nejlepší zákaznická péče? Když ji vůbec nepotřebujete.

„Zapomeňte na metriky z Lighthouse. Jsou zavádějící,“ říká Martin Michálek o rychlosti webu
Vývojáři často optimalizují špatně. Lazy loading je typickým příkladem.

Miliony WordPress webů jsou zranitelné kvůli špatné údržbě. Patří mezi ně i ten váš?
Weby nejsou jen pasivní vizitkou na internetu. Aby mohly plnit svůj účel, potřebují řádnou správu.

Stačí vlastní touha něco změnit. Jsem parťák, ne spasitel, říká kouč Martin Semerád
Nejsem zodpovědný za cíl, ale za cestu. Akční kroky musí provést klienti sami.

75 tipů, jak si říct o web: Kniha, která vám otevře oči
Chceme mluvit k lidem z oboru, ale zároveň i k laikům, který mají o weby jen zájem. Zkrátka ke každému, kdo se točí kolem webů, s větším i menším rozpočtem.

Na SEO neexistuje kouzelný trik ani plugin, co odmaká vše za vás
SEO je jako čištění zubů. Můžete je čistit každý den hodinu, ale na zdravé zuby stačí 10 minut, když je čistíte dobře. Nepalte zbytečně moc času na zpětné optimalizaci, dělejte to dobře hned.

Web je jako živý organismus. Průběžně ho kontrolujte, aktualizujte a starejte se s respektem
Za svojí kariéru jsem ve skutečnosti našel asi víc zranitelností v custom řešeních než v samotným WordPressu nebo jeho pluginech.