← Zpět na všechny články blogu

Fakturační modul v novém kabátě: Přívětivější placení a hezčí design

Karel Dytrych
Iveta Zlatníčková 13. 2. 2024 - 3 min. čtení
Blog

Zákaznické Centrum prošlo drobným liftingem. Upravili jsme se fakturační systém v modulu faktur a přinesli pár malých, ale šikovných vylepšení. Placení bude odteď přívětivější, rychlejší a hlavně jde nastavit pro vaše lepší spaní i automatizovaně.

Přehlednější faktury

Jednu z vůbec největších změn poznáte na vzhledu faktur. Závan čerstvého vzduchu se odrazil hlavně v jejich designu a přívětivosti. Zvýraznili jsme to nejdůležitější a nastavili jednoduchý proklik ke stažení nebo uhrazení faktury, aby placení bylo rychlejší a příjemnější.

Faktury nově zasíláme rovnou v příloze e-mailu.

Nový kabát dostal i přehled faktur:

VPS Centrum

Vyzkoušejte zdarma naši aplikaci pro správu serveru a domén. Budete si připadat jako zkušený administrátor.

V přehledu faktur jsou u každé neproplacené faktury tlačítka na rychlou platbu, stažení dokladu nebo rychlou editaci údajů na faktuře (skrze tužku):

Všechny ostatní funkce zůstaly v přehledu tak, jak jste na ně zvyklí. To znamená, že stále můžete slučovat více faktur do jedné, nebo je hromadně platit kreditem.

Mimochodem, slučování faktur nyní zvládnete i v posledním kroku z platební brány ještě před tím, než zaplatíte.

Platební brána

Další urychlení poznáte i v platební bráně. Když jste přihlášení do Zákaznického Centra, náš systém vás rozpozná a rovnou propáruje veškerá nastavení a zobrazí všechny údaje k faktuře, kterou se chystáte zaplatit. Nemusíte nic hledat.

Fajn pomocníkem pro přihlášené je i výběr jedné nebo více platební karet, které jste si do Zákaznického Centra předem uložili:

Automatické úhrady kartou

A když už mluvíme o platbách kartou, poradíme vám, jak si je ve svém účtu uložit. Poté si totiž můžete nastavit automatické úhrady. Tak vám neunikne například prodloužení expirace domény nebo jiných služeb.

  1. Přihlaste se do Zákaznického Centra.
  2. Přejděte do Fakturace > automatická úhrada.
  3. Zvolte “Přidat novou kartu”.
  4. Zákaznické Centrum vás vyzve k vyplnění údajů ke kartě, případně vám nabídne historicky poslední uloženou kartu.
  5. Celý proces netrvá víc než minutu a 1 Kč. 🙂

Je na vás, kolik karet si uložíte, všechny je přehledně uvidíte v seznamu uložených karet. Pod seznamem karet si sami naklikáte, jakou službu chcete hradit automaticky.

Storno faktur

S přihlášením máte dovolené své faktury i stornovat, pokud například zjistíte, že o službu už nadále nemáte zájem. Tím se zbavíte jednoho kroku navíc. Už nemusíte posílat oficiální ticket na naši podporu.

Freelo - Nástroj na řízení úkolů a projektů

Přidej se, pozvi svůj tým a klienty, rozděl práci a sleduj, jak se úkoly dají do pohybu.

Pokud na tlačítko storna kliknete náhodou, nemějte obavy. Sami vás předem upozorníme. Se stornem si totiž smažete nejen službu, ale i související data. 🙂

QR podporující slovenské banky

Klienti ze Slovenska jistě ocení, že mohou platit QR kódem i u nás. Fakturační systém umí rozpoznat, o jakou banku se jedná a bez problému vše zprocesovat.

Plánované změny: Podpora e-faktur se standardem ISDOC

V rámci #automatizace a #setřenípřírody jsme rozpracovali další skvělou novinku. Podporu ISDOC standardu pro elektronické fakturování. E-faktury se standardem ISDOC se snadněji zpracovávají v různých ekonomických nebo účetních systémech. Můžete se tak těšit na to, že doklady půjdou snáze importovat a informace už nebude nutné přepisovat ručně. A to se vyplatí!

A to je vše. Věříme, že nový design a úpravy oceníte. Pokud by vás cokoliv zajímalo nebo jste měli nápad na zlepšení, neváhejte nám napsat.

Přejeme veselé placení!

Zůstaňte s námi v kontaktu

Jednou za měsíc posíláme souhrn novinek. Nemusíte se bát, spam neposíláme a odhlásit se můžete kdykoliv...

Karel Dytrych
Tým Váš Hosting
Vyzkoušejte náš trial na týden zdarma

Garance 14denní záruky vrácení peněz

Vyzkoušejte server na týden zdarma

Vyzkoušet server