Že se u nás něco chystá, o tom si štěbetali nejen ptáčci na střeše naší serverovny. Mluvili jsme o tom i v našem únorovém newsletteru. Ano, dlouho jsme usilovně makali na novém Zákaznickém Centru a jsme z něj vážně nadšení. A doufáme, že na tom budete stejně!
Inspirací jste nám byli hlavně vy, naši klienti. Vybírali jsme z vašich nápadů, podle zpětné vazby a přidali i spoustu věcí navíc.
VPS Centrum
Vyzkoušejte zdarma naši aplikaci pro správu serveru a domén. Budete si připadat jako zkušený administrátor.
Servery jsou naším srdcovým produktem, a tak jsme nejvíce času strávili právě “pod kapotou” VPS i VDS serverů. Vyladili jsme nejen detail samotných serverů, ale přinesli spoustu užitečných funkcí v rámci správy. Například přehled aktivity na serveru nebo kompletní změny parametrů či instalace více VPS najednou.
Instalace všech typů serverů
Zákaznické Centrum je nyní taková “vlajková loď” pro objednávání služeb. Nové servery si nainstalujete jednoduše z jednoho místa. K tomu slouží právě nástěnka. A platí to jak pro VPS, tak i Dedikované servery.
Jednou z největších změn je možnost správy dedikovaného serveru z pohledu virtualizace. Funguje to tak, že si u nás objednáte dedikovaný server a následně si na něj podle své libosti můžete nechat instalovat jednotlivá VPS s různými parametry a různými operačními systémy. Serverům parametry kdykoliv změníte nebo je i reinstalujete či smažete. Sami si tak velmi snadno naklikáte vlastní mini infrastrukturu.
Jeden graf, čistě a jednoduše, řekne víc než tisíc slov. A právě grafy jsou jednou z našich dalších novinek. Zákaznické Centrum si vede podrobnou evidenci o všech změnách za posledních 12 měsíců. Sleduje výpadky serveru, vytíženost procesoru, volné místo na disku, traffic, využití swapu a jiné důležité operace.
Objednávání CZ domén
Freelo - Nástroj na řízení úkolů a projektů
Přidej se, pozvi svůj tým a klienty, rozděl práci a sleduj, jak se úkoly dají do pohybu.
Proces objednávání domén je nově mnohem rychlejší a intuitivnější. Vše zvládnete ze Zákaznického Centra. Přímo z nástěnky si můžete ověřit dostupnost domén a hned je i registrovat. Jednoduše, stačí dvě kliknutí.
Import e-mailů
Funkci importu e-mailů oceníte v situaci, kdy chcete například vedle hostingu držet i své e-maily (které máte doposud u jiného poskytovatele) pod jednou střechou u nás.
V našem nástroji stačí vyplnit libovolné množství e-mailů, adresu původního serveru a heslo do schránky a pak jen spustit import. Přesun proběhne během pár chvil, vy se nemusíte o nic starat.
Naší typicky zelenou barvou jsme v rámci designu nešetřili. Nové Zákaznické Centrum je oproti původnímu designu intuitivnější, přehlednější, modernější, zkrátka víc “fresh”.
Aplikace nabízí zcela nové možnosti:
Ale to není všechno. Je nám jasné, že na změny se často zvyká těžko. Dali jsme si záležet, aby se zákazník dobře vyznal v tom, co už zná a má rád a zároveň dostal to, co potřebuje.
Například hned na nástěnce je viditelné, které stránky navštěvuje klient nejčastěji. Dashboard je tak mnohem přehlednější a vše, co zákazník využívá nejvíc, má nyní hned po ruce. A pokud by nemohl cokoliv najít, vylepšili jsme vyhledávání v rámci celého Zákaznického Centra. Ke svým doménám, serverům nebo hostingu se i tak dostane raz dva.
Přehlednější je i seznam faktur, které čekají na zaplacení a brzy expirující služby. Chtěli jsme celý proces kolem placení zrychlit. Implementovali jsme možnost bezpečného uložení platební karty. Klient si tak může zvolit ze dvou možností:
Automaticky lze platit jak domény, tak i hosting a servery.
To, že si zakládáme na dobře dostupné podpoře, už víte. Snažíme se reagovat co nejrychleji, jak jen jde a na každý dotaz. Ale pořád jsme jen lidé. Abychom zamezili jakýmkoliv problémům během komunikace, vylepšili jsme stránku s kontaktním formulářem.
Nyní máte možnost u svého dotazu zanechat i e-mail pro odpověď. Tak si pojistíte vy i my, že váš dotaz nikam nezapadne a my vám budeme moct odpovědět i zpětně.
Pokud vás nové Zákaznické Centrum zajímá podrobněji, můžete se připojit na náš online webinář (momentálně připravujeme), který povede sám Karel Dytrych.
Kdy? 25. 3. v 15:00 (brzy se dozvíte, kde se připojit). Připravte si dotazy, Karel vám rád odpoví na vše, s čím si nebudete vědět rady.
Máte nové podněty na vylepšení? Dejte nám o nich vědět na naší stránce. Přidejte buď nové nápady a nebo hlasujte o funkcích, které přidali ostatní. Váš názor je pro nás cennou zpětnou vazbou, která pomáhá Váš Hosting zlepšovat. Děkujeme.
Volejte +420 776 200 137 nebo pište info@vas-hosting.cz