Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies (více informací). Rozumím

← Zpět na všechny články blogu

Jak nakopnout online podnikání?

  • David Janík
  • 19. 11. 2020
Jak nakopnout online podnikání?

Začátky jsou vždy těžké. Ať už se učíte programovat, prodávat nebo děláte první krůčky v kuchyni. Teď si představte, že v každém oboru by se našla komunita lidí, která by vám v začátcích pomáhala. Ať už užitečnými aplikacemi nebo radami, které vás správně nasměrují. A to vše ještě doplní 50% slevou na své služby…

Přesně taková komunita se vytvořila pro začínající podnikatele pod názvem Nakopni.to. Můžeme jí popsat, jako sdružení firem, které moc dobře ví, jak jsou začátky těžké.

Firmy, o kterých se dnes dočtete se snaží podat pomocnou ruku. Navíc se nejedná o samotný software, ale hlavně o lidi, kteří za firmami stojí a jsou ochotni kdykoliv poradit a pomoct.

Začátky podnikání

Nejdřív si budete připadat jako rybka v moři. Ve velkém prostoru mezi žraloky, kteří soupeří o stejné zákazníky. Přežijí pouze ti nejhbitější, kteří se naučili v podnikání rychle zorientovat, ale také už ví, že všechno nezvládnou sami.

VPS Centrum

Vyzkoušejte zdarma naši aplikaci pro správu serveru a domén. Budete si připadat jako zkušený administrátor.

Podnikání je velký obor, kde musíte ovládat několik dovedností najednou. Dokonalý produkt nestačí. Musíte ho umět prodat, budovat vztahy se zákazníky, rozumět technologiím, které pomohou část věcí automatizovat nebo zjednodušit. To jsme ani nenakousli projektové řízení, výběr týmu a účetnictví.

Nebudeme rozebírat, jak vymyslet produkt nebo službu. Ani, jak dělat marketing a obchod. Chceme vám představit produkty, které vám v začátcích ušetří spousty problémů a peněz.

Nejčastější překážky

Samozřejmě všechno nepůjde podle představ. Největší překážkou je často sám začínající podnikatel. Bude mít o sobě pochybnosti, protože nebude mít sebevědomí dělat potřebná rozhodnutí. Proto je potřeba mít vždy svého mentora, komunitu nebo tým, na který se můžete obrátit pro radu.

Dalším problémem je nedostatek financí. Vždy záleží na druhu podnikání, někde jsou počáteční náklady obrovské jinde zase minimální. Důležité je vědět, do čeho investovat jako první. Vyplatí se víc zakoupení aplikace pro fakturaci, která vám ušetří měsíčně 40h, které můžete zúročit jinde nebo radši zaplatíte kvalitního copywritera, který připraví neodolatelné texty pro vaše stránky a tím zvýší prodeje?

Pokud byste se zeptali úspěšných podnikatelů, jaká pro ně byla v začátcích největší překážka, tak by vám většina odpověděla, že nedostatek času. Není sranda vyznat se v tolika odvětvích, řešit spousty věcí naráz a do toho ještě vymýšlet, jak se posunout vpřed. Tady pomůže delegace úkolů na kolegy, automatizace a softwarové nástroje, které zvýší produktivitu a efektivitu.

Poslední překážka je samozřejmě strach z chyb. Nemějte ho. Jsme lidi a chybovat budeme celý svůj život. Jako podnikatel budete zkoumat nové možnosti, obory a bavit se se spoustou lidí a určitě to všechno nepůjde samo. Hlavní je se z chyb poučit. Dovolím si použít jedno krásné přísloví:

“Chytrý člověk se prý poučí z vlastních chyb, ale ten opravdu moudrý se učí z chyb jiných lidí”

Chce to číst, bavit se o ostatními podnikateli, a hlavně se nebát požádat o radu. Na konci článku bude sekce, kam můžete právě takové dotazy směřovat.

Freelo - Nástroj na řízení úkolů a projektů

Přidej se, pozvi svůj tým a klienty, rozděl práci a sleduj, jak se úkoly dají do pohybu.

Jak spravovat projekty a řídit tým

Každý projekt je potřeba řídit. E-maily ani papír už dnes nestačí. Práce je rozmanitá a je potřeba stále více odborníků, které musíte správně řídit.

Přehledná správa úkolů ve Freelo.cz

Freelo je přehledný nástroj, kde zkrotíte své projekty. Aplikace je v češtině vč. podpory, která kdykoliv ochotně poradí. Lidi stojící za Freelem jsou zkušení matadoři v řízení projektů a pravidelně vydávají podcast Z podpalubí, kam si zvou úspěšné podnikatele a společně řeší, jak přistupují ke správě projektů, time managementu a podnikání.

Díky Freelu

  • Zmizí nepřehledné e-mailové konverzace.
  • Eliminujete stav, kdy levá ruka neví, co dělá pravá.
  • Získáte přehled nad finanční stránkou projektů.
Pavlína Broďáni Marketing Nikon
„Díky Freelu máme větší přehled o tom, kdo co dělá a na kom co visí. Všichni si můžou snadno dohledat v jakém stavu je daný úkol a případně kdo ho řeší. Navíc díky mobilním aplikacím máme Freelo vždy u sebe.“

Začínáme s Freelem

Portál nezávislých profesionálů Navolnenoze.cz

Jestli teprve hledáte svůj tým, tak tady ho najdete. Jedná se o placený katalog, který sdružuje freelancery z celé republiky. Využití najdou i samotní profesionálové na volné noze. 

Za roční poplatek 3.300 Kč bez DPH můžete mít vlastní webovou prezentaci v nejpoužívanějším katalogu českých freelancerů. Veškeré zakázky jsou bez prostředníků a provizí.

Pokud máte IČO mladší než 1 rok, nabízíme vám 50% slevu. V tomto případě při zaplacení jednoho roku získáte ten druhý úplně zdarma. Stačí si přečíst reference, a je vám hned jasné, že se investice mnohonásobně vrátí.

Díky katalogu

  • Budete získávat pravidelně nové zakázky.
  • Najdete svůj vysněný tým.
  • Budete mít přísun užitečných, vzdělávacích a prověřených informací.
  • Získáte nové kontakty a rozhled.

Mgr. Karel Směšný Specialista na obsahový marketing
„Jedním slovem PECKA! Portál Na volné noze využívám od začátku svého vstupu na opravdovou nefalšovanou volnou nohu. Zpětně po čtyřech letech mohu spolupráci označit za výbornou. Registrace mi přinesla řadu výborných klientů, s kterými od té doby dlouhodobě spolupracuji a řada z nich se stala mými přáteli. Takže díky moc a doporučuji! :-)”

Členství pomůže budovat kontakty napříč odbornou a freelance komunitou. Navíc pravidelně pořádají různá školení-webináře, kde si volnonožci vyměňují zkušenosti. Nelení ani na blogu, kde se dozvíte novinky ohledně podnikání pomocí článků, videí a podcastů. 

Vlastní web, e-shop a e-maily

Každý podnikatel by měl mít webovou prezentaci. Samozřejmě, že ne všechny obory jí nutně potřebují, ale dobře zpracovaný web vám jistě pomůže. No a prodávat produkty online bez e-shopu taky nejde.

A znáte někoho, kdo nemá e-mail? Právě. Také e-mail na vlastní doméně je pro podnikání opravdu nepostradatelný. Více se dočtete v článku 7 výhod, proč mít e-mail na vlastní doméně.

Váš Hosting - Servery, webhosting a e-maily

My se specializujeme hlavně na servery. Vytvořili jsme intuitivní prostředí jménem VPS Centrum, díky kterému zvládne server spravovat opravdu každý. Bez legrace. 

Na serverech s VPS Centrem najdete spousty prvků automatizace a předinstalovaných aplikací, abyste se správou neměli starosti.

Díky VPS Centru

  • Je správa administrátorem v ceně.
  • Nainstalujete WordPress a Prestashop na jeden klik.
  • Máte vyřešené zabezpečení serveru a vše zvládnete na klik.
  • Server vás upozorní na přetížení, ubývající místo na disku, nebo na napadený web.
  • vyzkoušejte virtuální servery na 7 dní zdarma.

Všichni server nepotřebují, oproti webhostingu je dražší. Můžete na něm ale provozovat libovolné množství domén a e-mailů. Na blogu jsme téma webhosting vs virtuální server rozebírali více do hloubky.

Jakub Vrána PHP programátor
“Celkově jsem ale velmi spokojen. I poměrně složité operace jsem byl schopen si sám naklikat. Oceňuji hlavně pohodlnost správy, rychlost serveru a široké možnosti (např. instalace vlastní VPN).”

Kromě serverů u nás najdete:

  • SSD Webhosting od 22 Kč/měs
  • WordPress Hosting za 49 Kč/měs (automatické instalace a aktualizace WP)
  • E-mail hosting za 28 Kč/měs (pouze emaily bez prostoru pro web)
  • Přes 500+ doménových koncovek (k doméně 100MB FTP s podporou PHP zdarma)
  • SSL Certifikáty

Pokud máte IČO mladší než jeden rok, tak stačí zadat kód NAKOPNITO a získáte 50% slevu na první fakturu.

Vlastní e-shop do 5 minut

Další do party je projekt Eshop-rychle.cz, kde vlastní e-shop rozjedete za pár minut. Bez jakýchkoliv technických znalostí.

 V řešení najdete vše, co e-shop potřebuje:

  • Integrované platební brány a dopravce.
  • Propojení na účetní systémy.
  • Technická podpora (pomůže i s nahráním produktů).
  • Možnost odeslání SMS díky integrované SMS bráně.
  • EET s pokladním systémem.
  • Je v souladu s GDPR.

Lucie Veselá Majitelka hospodynkam.cz
„Díky Eshop-rychle se naše podnikání rozběhlo bez vážnějších problémů. Oceňujeme jednoduchost ovládání systému, velmi příznivou cenu pronájmu, a hlavně neustálé rozšiřování funkcí e-shopu.“

Vše si můžete vyzkoušet nanečisto. Získáte 14 dní zdarma na proklikání administrace, výběr šablony a nahrání produktů.

Co vás určitě potěší, tak eshop-rychle.cz nijak neomezuje počet produktů. E-shop je také připraven na propojení se všemi porovnávači, jako je Heureka, Zboži.cz nebo Glami. 

Na platformě běží přes 6.500 e-shopů, které mají dohromady roční obrat 5 miliard Kč. Svůj e-shop svěříte do dobrých rukou a během testovacího období zjistíte, jestli vám bude platforma vyhovovat. K ruce budete mít nápovědu a video návody, které pomohou s orientací a správou e-shopu.

Jak uplatnit slevu od nakopni.to.

Špičkový web od Solidpixels

Díky Solidpixels si poskládáte vlastní web světové úrovně. Pokud umíte ovládat počítač, umíte ovládat i Solidpixels. Na platformě postavíte, jak jednodušší stránky s blogem, tak i pokročilejší weby, e-shopy a katalogy. 

I tady si můžete vše nejdříve vyzkoušet bez placení. Máte na to 14 dní.

V každém tarifu máte:

  • Responzivní verzi webu.
  • Blog, konverzní funkce a formuláře.
  • Technickou podporu.
  • SSL certifikát + ochrana osobních údajů v souladu s GDPR.

Jestli nechcete řešit zbytečné technikálie, tak je toto řešení pro vás jako stvořené. Neřešíte hosting, instalaci redakčních systémů ani aktualizace. Prostě nebudete mít z toho nervy, a pokud ano, tak vám podpora pomůže. Stejně jako u nás. :-)

Lucia Krajčiová Aperitivo Pavilon
„Nazvala bych to v porovnání s jiným konkurenčním řešením, procházkou růžovou zahradou.“

Jak uplatnit slevu nakopni.to.

Péče o zákazníky

Bez zákazníků žádná firma dlouho nevydrží. Ve všech oborech je dnes konkurence, a tak se každý věrný zákazník rovná zlaté cihličce. Jenže zákazníky nemůžete uložit do banky a jenom čekat, jak se bude zvyšovat jejich hodnota. O zákazníky je nutné pečovat, pomáhat jim s problémy a vědět co je (ne)zajímá. Jenom díky tomu si zákazníky udržíte.

Helpdesk - SupportBox

Pokud máte více zákazníků a bordel v e-mailové schránce, tak SupportBox jí srovná do latě. Zrychlí, a hlavně zpřehlední komunikaci se zákazníky. Díky tomu dostanou lepší a rychlejší odpověď. Vy navíc ušetříte čas.

Dotazy v SupportBoxu můžete přiřazovat na své kolegy a diskutovat o řešení problému přímo pod e-mailem. Dostáváte stále stejné dotazy? Díky předpřipraveným odpovědím je odbavíte v řádu vteřin s odpovědí, která vypadá, že se psala i 10 minut. To je zaručený způsob, jak potěšit i potencionální zákazníky.

Další funkce, které vytrhnou podpoře trn z paty:

  • Automatizace - přidělujte štítky nebo zprávy kolegům bez manuálního zásahu.
  • Statistiky - uvídíte kolik stíháte odbavit zpráv a případně si posvítíte na flákače.
  • Propojení s aplikacemi - Shoptet, WooCommerce, Raynet, MailChimp, SmartEmailing, EcoMail, Fakturoid, FAPI a Freelo.

Ivan Matis Jednatel fabulo.cz
„SupportBox bych doporučil bez debat. Už se tak i stalo a nebylo to naposledy. Proč? Protože to je velmi šikovný systém, který by měl začít používat každý, kdo dostává e-maily od zákazníků.“

I tady máte možnost se s administrací nejdříve seznámit a během 14 dní se rozhodnete, jestli se vám investice do přehlednější a rychlejší podpory vyplatí. 

Jak uplatnit slevu nakopni.to.

CRM Raynet

Různá odvětví potřebují různá řešení. Nestačí mít pouze on-line reklamu, psát na blog a doufat, že si ten super složitý software či produkt koupí někdo bez váhání. Tady přichází na řadu obchodní tým, který sbírá firemní kontakty, chodí na schůzky, a vysvětluje (ne)výhody přímo klientovi na míru. Prostě prodává.

Aby se obchod dělal chytře, tak musíte vědět, jestli jste už spolu mluvili po e-mailu, telefonu nebo že už máte za sebou první seznamovací schůzku. Pokud se jedná o současného zákazníka, tak se hodí vědět kolik už vám přinesl peněz a podle toho upravit obchodní strategii.

Díky Raynetu

  • Získáte přehled o běžících, ale i vyhraných a prohraných obchodech.
  • Můžete s kolegy diskutovat o jednotlivých obchodech.
  • Můžete fakturovat přímo z CRM.
  • Sdílený kalendář se všemi kolegy.

Jaroslava Kořená Finanční svoboda s.r.o.
„Díky Raynetu máme byznys pod kontrolou a nikdy nezapomeneme na žádného klienta. Díky české podpoře a jednoduchosti jej bez problému používají všechny věkové skupiny v naší firmě.“

Aplikace je na 30 dní zdarma, a tak si bez váhání můžete budovat své obchodní kontakty už od první schůzky.

Jak uplatnit slevu nakopni.to.

Fakturační systém - Fakturoid

Jen málo lidí má rádo faktury. Ať už jde o vystavování či placení. Zjišťování, jestli jsou zaplacené, upomínání neplatičů, nebo podávání přiznání na konci roku.

Díky Fakturoidu můžete tyhle problémy pustit z hlavy. Usnadní vám práci opravdu v každém problému, které faktury představují.

Jen tak namátkou:

  • Fakturoid hlídá, jestli faktury vystavujete správně i do zahraničí.
  • Spáruje platby s fakturami a neplatičům pošle upomínku.
  • Dokonalý přehled v nákladech a příjmech.
  • Daňové přiznání vygenerujete během chvilky.
  • Přístup do systému pro vaší účetní.

Oliver Dlouhý Kiwi.com
„Kluci z Fakturoidu reagují promptně na naše požadavky – víkend nebo svátek není žádná míra. Jsme spokojeni. Super služba, jediná cloudová české provenience, kterou používáme.“

Jak uplatnit slevu nakopni.to

Užitečné nástroje zdarma na VPS

Dalším způsobem, jak účinně nakopnout podnikání jsou open source aplikace, které jsou zdarma a můžete je používat na vlastním serveru. Pro časté nástroje máme na blogu návod, k instalaci s vysvětlením, které problémy vám vyřeší.

  • Mautic - online marketingový pomocník od newsletteru, správu obsahu až po analytiku
  • Nextcloud - cloudové uložiště pro vaše data, získáte takový vlastní onedrive se vším všudy. Jen data budete mít na vlastním serveru
  • Moodle - virtuální škola, kde můžete trénovat a testovat zaměstnance, jestli všechno umí. :-)
  • OpenVPN - bezpečné přihlašování do interních systému anebo jen pro bezpečné brouzdání v kavárně

Kde požádat o pomoc a radu?

Tady máte pár možností, kam se obrátit pro pomoc či radu. Klidně se zeptejte, jak se podnikatelům pracuje s aplikacemi, které jsme tady vyjmenovali a co říkají na firmu jako takovou. 

Facebook skupiny

Zajímavé weby a fóra

  • Webtrh.cz - Zde najdete odpověď opravdu na všechno.
  • forum.root.cz - pro odbornější dotazy a problémy z oboru IT.
  • Mladypodnikatel.cz - Poučné rozhovory a skvělá inspirace pro začátky v podnikání.

Co sledovat dál? Určitě sociální sítě aplikací, které jsme tady dneska vyjmenovali. Každý zná svůj obor a svoje vědomosti sdílí právě na své sociální sítě a blogy. Většina služeb posílá velmi zajímavé newslettery.

Chcete vědět, jak být produktivní a správně řídit tým? Sledujte Freelo na Facebooku.

Nevíte, jak správně pečovat o zákazníky? Sledujte blog od SupportBoxu.

Chcete se dozvědět, jak využívat a starat se o servery? Jste na správném místě. :-)

Zůstaň s námi v kontaktu. Jednou za měsíc posíláme souhrn novinek. Nemusíš se bát, spam neposíláme a můžeš se kdykoliv odhlásit.

Souhlasím se shromažďováním, zpracováním a uchováním osobních údajů ve smyslu ustanovení § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Budeme zpracovávat následující osobní údaje za účelem odesílání newsletterů:

  • e-mailovou adresu

Údaje budeme zpracovávat po dobu 5 let od posledního otevřeného newsletteru.

Svůj souhlas můžete vzít kdykoliv zpět, právo na výmaz, opravu a další svá práva můžete uplatnit na adrese info@vas-hosting.cz.

Více informací o ochraně osobních údajů.

Opište nebo zkopírujte prosím následující znaky do formulářového pole: zn7Jhc1Lw

Hledáte něco?

Volejte +420 ‭776 200 137‬ nebo pište

© 2019 Váš Hosting s.r.o.