Jak na přesměrování e-mailu
U každé schránky můžete nastavit přesměrování na jakoukoliv jinou schránku. Můžete si vybrat, jestli se má přeposlaná zpráva smazat, anebo zůstat ve schránce, kam byla poslaná.
E-mail můžete přesměrovat i na více schránek, stačí jednotlivé schránky oddělit středníkem (;).
Jak na přesměrování e-mailu ze Zákaznického Centra
Stačí se přihlásit do Zákaznického Centra a přejít do sekce E-mail pod doménu, kde máte schránku vytvořenou a kliknout na Nastavení viz. screenshot.
Přesměrování všech e-mailů na více doménách najednou
Tuto funkci jistě oceníte, pokud máte například domény moje-domena.cz a mojedomena.cz.
Příklad: V naší firmě používáme adresy ve tvaru karel@moje-domena.cz a chceme, aby e-mail přišel i když bude odeslaný na karel@mojedomena.cz.
Řešení: Na doméně mojedomena.cz jděte na E-mail > Nastavení mail serveru. Do pole „Přesměrovat na“ napište druhou doménu, kterou chcete přesměrovat, tedy moje-domena.cz